Η αυξημένη παροχή οξυγόνου στον ιππόκαμπο, το κέντρο μνήμης και μάθησης του εγκεφάλου, είναι ικανή να διεγείρει τη νευρογένεση—τη γέννηση νέων νευρώνων (Ernst et. al, 2006).
Η διαδικασία της συνειδητης αναπνοής συμβάλλει στη βελτίωση της μνήμης και ρυθμίζει την αντίδραση του οργανισμού στο στρες μέσω του άξονα υποθαλάμου-υπόφυσης-επινεφριδίων (HPA).
Άφησε την να σου δείξει τον τρόπο:
– εκπαιδευση Breathwork, Απρίλιος 2025, ανοιχτή σε όλους και όλες
– ανοιχτές συναντήσεις συναισθηματικής απελευθέρωσης από Φεβρουάριο
– ατομικές συνεδρίες δια ζώσης και διαδικτυακά
#breathwork #breathworktraining #breathworkathens #breathworkgreece #breathworkfacilitator #breathworkonline #breathworksession #traumatherapy #trauma #ανασα #συναισθημα #συναισθηματικηνοημοσυνη #μνημη #memory
Cotman, C.W. and Berchtold, N.C. (2002) ‘Exercise: A behavioral intervention to enhance brain health and plasticity’, Trends in Neurosciences, 25(6), pp. 295–301.
Ernst, C., Alkhatib, B. and Matthews, R.T. (2006) ‘Neurogenesis and deep breathing: Modulating the HPA axis’, Journal of Neuroscience Research, 84(5), pp. 1063–1072.
Fields, R.D. (2008) ‘White matter in learning, cognition and psychiatric disorders’, Trends in Neurosciences, 31(7), pp. 361–370.
Klein, T.A., Ullsperger, M. and Danielmeier, C. (2019) ‘Dopamine and error processing: The role of controlled breathing’, Neuroscience and Biobehavioral Reviews, 103, pp. 157–168.
Schiffer, F., Teicher, M.H. and Papanicolaou, A.C. (2019) ‘Breathwork and interhemispheric connectivity: Implications for cognitive and emotional function’, Neuropsychologia, 132, pp. 107–116.