Οι έρευνες αρχίζουν όλο και πιο συχνά να δίνουν συγκεκριμένες απαντήσεις. Χτες, διάβαζα την παρακάτω: “Οι ασκήσεις βαθιάς αναπνοής χρησιμοποιούνται ήδη για την αντιμετώπιση πολλών παθήσεων υγείας, πχ υπέρταση, όπως βέβαια και στην διαχείριση του πόνου… Συγκρίναμε τέσσερις τεχνικές βαθιάς αναπνοής και εξετάσαμε τα αποτελέσματα στη μεταβλητότητα της αρτηριακής πίεσης, της αναπνευστικής φλεβοκομβικής αρρυθμίας, της λειτουργίας baroreflex και της συναισθηματικής κατάστασης. Υγιείς ενήλικες εθελοντές πραγματοποίησαν τεχνικές αναπνοής με σφιγμένα χείλη, από το αριστερό ρουθούνι, από το δεξί ρουθούνι και αναπνοή με φορτίο, όλα σε συχνότητα 0,1 Hz (δηλαδή ελεγχόμενη αναπνοή) και για τρία λεπτά την καθεμία. Συνολικά, μεταξύ των τεσσάρων τεχνικών αναπνοής που δοκιμάστηκαν, η τεχνική αναπνοής με φορτίο συσχετίστηκε με βελτιωμένα καρδιαγγειακά αποτελέσματα και η τεχνική αναπνοής με σφιγμένα χείλη με καλύτερες συναισθηματικές αποκρίσεις…” Διαβάζοντας: Gholamrezaei, Α. et al (2021): Psychophysiological responses to various slow, deep breathing techniques. Psychophysiology 58(2). #breathworktraining #health #science #heartratevariability #bloodpressure #emotionalregulation Αν επιθυμείτε να μάθετε τεχνικές που θα ωφελήσουν σημαντικά την σωματική σας υγεία και την συναισθηματική σας ισορροπία, επικοινωνείστε μαζί μας για μια ατομική συνεδρία. Αν σας ενδιαφέρει μια πιο βαθιά εξοικείωση με την δύναμη και τα ωφέλη της αναπνοής, οι εγγραφές για την επόμενη Εκπαίδευση Breathwork έχουν ξεκινήσει https://rb.gy/l63gdl


from Breathwork. Paul Jones. https://ift.tt/Y6hZR5a